-->

2014. április 4., péntek

Friss (:

Sziasztok! Gondoltam Rozamunda kedvéért hozok egy posztot, bár azt mondtam kilépek a szerkesztésből, vagy legalábbis elég inaktív leszek, de most úgy voltam vele, hogy miért ne. :) Remélem tetszeni fog!
 Egy rózsa sosem lehet napraforgó és egy napraforgó sosem lehet rózsa. Az összes virág gyönyörű a maga módján, és így van ez a nőkkel is.

Hogy megtaláld a szépet egy holt helyen.

Harry Potter fanok: "A Roxfort-ba akarok menni!"
Percy Jackson fanok: "A Félvér Táborba akarok menni!"
Narnia fanok: "Narniába akarok menni!"
Éhezők Viadala fanok: "Én jól vagyok!"

Inkább jelentkeznék önként az Éhezők viadalára, minthogy suliba menjek holnap. (Szerencsére nem aktuális!)

Túl fáradt vagyok, hogy érdekeljen.

Most pedig ajánlok nektek egy blogot, amit én el is kezdtem olvasni. Mivel megint Éhezők Viadala-lázban égek (szó szerint), ezt is tükrözi a választásom. Szóval, szerintem a blog írója nagyon jól kitalálta a sztorit, le a kalappal előtte, és kíváncsian várom a további részeket! :)
Burning with fire (Éhezők viadala fanfiction)
Link
És a dal, amit mostanában 0-24-ben hallgatok :) Pontosabban az Instumental verziója, ami ének nélkül csak zene, imádom *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése