-->

2015. március 1., vasárnap

Megint csak fejlécek

Na hát Hello-Bello, chicos!
Rozamunda jelentkezik! Jelentem: Nem tűntem el. Az már más, hogy a hormonjaim, ahogy van, fölborították az egész rendszeremet belül, így konkrétan azt se tudom, hogy a széket eszik-e vagy isszák. Szóval igen. Beilleszkedés, hormonok, plátói szerelmek, négy angol tanár, minden, amit csak el tudtok képzelni, most a nyakamba szakadt, és ezért fordulhatott elő az az eset, hogy nem nagyon vegyok itt jelen. Viszont már kezd tavaszodni, és rendületlen várjuk a nyarat, szóval remélhetőleg én is összeszedem magam, és jövök posztolgatni. Már van is tervünk a többiekkel egy kis challengre, de erről most nem kotyogok semmit ;)
Lényeg a lényeg, hogy mostanában nagyon rá vagyok kattanva a fotográfiákra, és az "elvontabb", elgondolkodtatő, művészi képekre. És valószínűleg így történhetett az, hogy az egyik angol nőci képei megihlettek, így egy másik blogomhoz fejlécet gyártottam, felhasználva a képeit.
Egyenlőre még több változat van belőle, hagyom, hogy eldöntsétek, melyik lett a legjobb ;)
Itt a link az oldalhoz, ahonnan vettem a képeket: http://kirstymitchellphotography.com/







Ha minden igaz, sikerült elkészítési sorrendbe raknom őket. Az tuti, hogy a legfölső volt az első, és a legalsó pedig az utolsó, amit csináltam.
Remélem tetszett nektek, és várom a véleményeket ;)
xxRozamunda

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése