-->

2015. január 24., szombat

Kis zene-bona

Hello-Bello! Sajnálom, hogy egy ideje nem voltam, csak mostanában a sulikezdés, a félévi vizsga stb. elvitte nagyon az időmet. Viszont nem hagylak titeket egyedül, így ma egy kis zene válogatással érkeztem.
Ezek azok a számok, amiket mostanában nagyon felkaptam személy szerint. /Jó tudni: Elég különös zenei ízlésem van, de most megpróbáltam olyanokat összegyűjteni, amik akár nektek is tetszhetnek./

Zumbán erre is táncolunk

Mostanában a rádióban nagyon felkapott, a kis húzottszemű szereplésével. (Pharrel)

Ki ne szeretné JLo-t? Vagy csak simán a pasit, aki szexuálisan viszegeti a gumikereket.

Szeressük David Guettát. A pacikért meg külön köszönet.

Sting. Ki emlékszik rá? Az én generációm már nem nagyon, de akkor is imádom.

Ha már itt vagyunk, Shakiráról sem lehet megfelejtkezni. Különleg hangja és mozgása van az biztos;)

2013-as, de még mindig jó!

Ki ne ismerné Katniss dalát? Nekem meg magyarul jobban tetszik ;)

Pörgős, magyaros. Pont nekem való! :3 Köszi, Train! :*


Remélem tetszett nektek ez a kis összeállítás. Ha van kedvetek, írjátok meg, hogy nektek melyik volt a kedvencetek ezek közül, vagy csak úgy, bármilyen hozzátok közelálló számot szívesen fogadok.
Love ya!
xxRozamunda

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése