-->

2015. május 20., szerda

Some good news and a project

Ciao bellas!
Üdvözletemet vigye a lágy nyugati szellő felétek! (Ezt nem tudom, honnan jött :D)
Először is szeretnék bocsánatot kérni. Tudom, tudom. Sosem vagyok itt, és az oldal mondhatjuk, hogy kihalt. ÁM! Most nem fogok mentegetőzni, hogy suli meg minden. (Habár igaz lenne, hogy amiatt nem jövök) A lényeg az, hogy már (Hál' Istennek) mindjárt vége a sulinak, így nekem is több időm lesz, ez pedig egyet jelent a több poszttal "Yeeey!".

Szóval. Arra gondoltam, hogy mostmár ténylegesen és véglegesen is belekezdhetnénk a "rovatok" témakörébe. Egyenlőre még nincsenek az eddigi bejegyzések így elrendezve, de majd valamikor arra is sort kerítek. Most pedig ide akkor szeretném megmutatni, hogy mi mikre is gondoltunk a blog elkezdésekor.

  • ajánló (könyv, film, sorozat, termék) - ezt szeretném majd még kibővíteni, mert nincs túl sok belőle
  • DIY ötletek - Erről szeretném kikérni a véleményeteket. szívesen csinálok több ilyet.
  • (vicces) történetek/novellák - A novellák részt nem tudom, mikor fogom majd elkezdeni, de történeteket szívesen leírok nektek :)
  • tagek (kérdések osztálytársaktól, osztálytársakkal) - Erre is van lehetőség
  • Steal Her Style (vedd át a stílust!) - Ha szeretnétek, akkor szerintem ezt is tudom biztosítani. A tesóm részéről biztosan
  • rendelés (blog design átalakítás) - Sajnos ebben még nincs elég tapasztalatom, szóval ezt nem nagyon tudjuk megvalósítani. De, ha valaki szeretne tőlem fejlécet, mert mondjuk megtetszettek a munkáim, akkor arra van lehetőség.
  • inspiráció - Nah ez az, ami nekem egyenlőre rengeteg van. Szóval ezekből tudnék sokat hozni. Ráadásul még ezen belül altémákat is csinálhatunk (pl.: barátnők inspirációi, esetleg ha meggyőző vagyok, egy fiút is rá tudok venni, ha van rá érdeklődés)
Na és akkor azok, amiket én találtam ki.

  • lovas téma (Pl.:lófajták -> amit én gondolok róluk -> amit (lovas, nem lovas) barátnőm gondol róluk, képek, inspiráló videók, "minden ami lovas" csokrok, esetleg elkísérhettek lovagolni egy poszt keretében)
  • sütés-főzés (Pl.:itthoni, barátnőktől szerzett családi receptek, tipikus ételek, kaják különleges/más fajta elkészítésmódja, tálalása /mondjuk mint a csokitorta majonézbe mártogatása - ilyen nincs, csak kitaláltam, hogy értsétek. Bocsi ha gusztustalan :D/
  • sulis élet (bemutatom egy iskolai napom, esetleg néhány bevállalós osztálytárs közreműködésével videók, képek megmutatása nektek)
  • még iskolai téma (Pl.: kedvenc tantárgy bemutatása, iskolai feladatok, tolltartó mustra, netán tanulási tippek)
  • hétvégi vlogok (Pl.: esetleges vásárlások, Duna-parti gang, Apuval való jóságok)
  • dolgok kivesézése (Pl.: mit gonolok az ölelés szerepéről, a korombeliekről, melegekről, pókokról, stb.)
  • szépségápolás (bár ezt lehet, egy részét bele tudjuk venni a fentebb említett "ajánló" témakörök közé)
  • lakberendezési ötletek (ez szerepel a "tanácsadás" fülkén belül is, de szívesen hozok csak úgy különféle dolgokat)
Egyenlőre ennyi jutott eszembe. Persze még dolgozom a blogon, és az időmből is megpróbálok szakítani rá, hogy minden flottul menjen. Szívesen fogadom az ötleteiteket, fenntartásaitokat rovatok ügyében. Nyitott vagyok mindenre, és igyekszem eleget tenni a kéréseiteknek. Nyugodtan ötleteljetek!
A végén még említést tettem a tanácsadás témakörében is. Azt nem tudom, mikor tudjuk prezentálni. Ha van rá igény, akkor nagyon szívesen beindíthatjuk azt a részét is a blognak.

Nos. Ez lett volna mára, és remélem sikerült mindent érthetően, átláthatóan megszerkeszteni.
Ha kérdésetek, bajotok, óhaj-sóhaj, bármi, akkor nyugodtan írjatok chaten vagy hozzászólásba.



xxRozamunda

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése