-->

2014. november 9., vasárnap

Újra itt!

Hát Hello-Hello! Tudom, rég érkeztem, de most így karácsony felé szeretnék nektek egy ehhez kapcsolódó bejegyzést készíteni. Én is a "karácsony fan"ok közé tartozom, így nem is kérdéses, hogy már most ráizgultam a dologra. Így néhány telefonos appot szeretnék nektek megmutatni az ünnephez kapcsolódóan. Ám, hogy ezzel magamnak is kedvezzek, és hogy ne legyen olyan egyhangú ez a post, az elejére beteszek néhány általam készített fejlécet, amit mostanában sikerült megcsinálni. A kritiákat, javaslatokat szeretettel várom.
Enjoy it! ;)




Ezt egyik barátnőmnek csináltam. (Első gif fejlécem :3)

Ezt az új blogomra készítettem.

Ez pedig egy közös blogé, aminek az egyik írója én vagyok.


És akkor jöjjenek az appok! ;)

Így néz ki, ha kiteszed. És ez fogad, ha belépsz. (Az első egy régebbi screenshot, azért nem egyezik)


 Ez egy Karásonyi rádió, és nekem baromira tetszik. Egész nap hallgathatsz ünnepi dalokat. Mondjuk a hát dekorálása közben.



És ez egy karácsonyi "élő" háttérkép. A karácsonyfa és az időzítő váltogatja egymást, és mind a kettő mozog. (Ez csak az app része, azért van az alján a hirdetés, de ha kiteszitek nem lesz ott)


Remélem tetszett nektek ez a kis összeállítás, és hasznosnak találtátok. Nekem ez a három alkalmazás van meg, de szívesen fogadok tőletek is néhányat.
Üdv.: Rozamunda



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése