-->

2014. augusztus 10., vasárnap

A fejlécek, és én

Na helló-belló, csipet csapat!
Újra megérkeztem és ezúttal egy két hetes nógrádi út után, amit a nagyszülőknél töltöttünk. Nem volt rossz, mivel tesóm is velem tartott, viszont két hét bőven elég is volt, főleg egy olyan pesti ficsúrnak, mint én. ;) A lényeg a lényeg, hogy ma értünk haza, és (mint mostanában mindig) a fáradalmakat fejléc készítéssel pihentem ki, és mivel mostanában szerettem meg a rózsaszínt, így egy ilyen színű "alkotás" sikerekedett az egészből.
Még minden előtt el szeretném mondani, hogy ez a bejegyzés, életem eddigi összes (már amit még nem töröltem ki)  fejlécéről fog szólni. Persze ezeknél voltak rosszabbak is, csak azok már ha jól emlékszem a kukába kerültek, így mostmár kicsit megfogyatkozva, de orogin láthatjátok őket. Készítési sorrendben teszem őket föl, és kérlek ne röhögjetek ki. Amúgy csak még annyit szeretnék, hogy lesz néhány vihető, és néhány  rendelt is, szóval nem mindegyiket lehet használni, de majd azt úgy is kiírom.
Na  de nem is fecsegek tovább. Remélem tetszik ;)

Silány munkáim példaképe.

Erre pedig milyen büszke voltam... *elgondolkodik*

Tesóm blogjára készült. Elcsórtam egy fejlécalapot és Pizapon rátettem a szöveget. :D

 Ez még mindig az *okvetlenvízszintesenéscsakpárképetmosunkössze* korszakomból van.

 Csak úgy mint ez itt.

 Itt még ismerkedem a normális összemosással.

 Erre még viszonylag büszke is vagyok, de azért még nem per-fect.

 Szintén tesóm blogjára, ez már saját szerzemény. (látszik is :P)

 Na ez kritikán aluli.

 Flora. Attól még, hogy a csajt arrébb teszed és raksz rá szűrőt, nem lesz jobb.

 Ez egyik blogomhoz van, de nem fogom használni, és van írás mentes változat, csak szólni kell.

 Ez is hasonló a lovashoz, de azért már normálisabb.

 Ez egyik barátnőm blogjára ment link

 És ez a mai, és egyben legfrisebb. (van írás nélüli változat is)



Őszintén nem igazán vagyok büszke mindegyikre, és ez konkrétan önmagam megalázása, de remélem tetszett nektek, és látjátok a fejlődésem. (A fejlécek elején nem biztos, hogy pontos a sorrend, de próbáltam emlékezni.)

Sok puszi: Rozamunda


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése