-->

2014. március 7., péntek

Bemutatkozás ~ Ziio

Na, hello én vagyok ez egyik a hármunk közül, Ziio teljes nevemen az ImmortalZiio. biztos ismeritek már a műveimet, hozzám tartozik a magyar bloggeren valószínűleg az egyetlen zombis történet és egy Loki fan fic is. Na, szóval be kéne mutatkoznom. Röviden annyi hogy én vagyok az a tag akire majd kihívjátok a  rendőrséget. Nagy rajongója vagyok az összes Creature-nak (YouTube gyerekek, tessék csak rákeresni) és Tom Hiddlestonnak. Hmm, mi van még....Ja igen az van hogy Rozamunda shippel engem és Loki-t, szóval erről már figyelmeztetve vagytok. Ja, kocka vagyok, erről se feledkezzetek meg és most jelzem túlságosan lányos dolgokat azért nem fogok hozni mert nem vagyok lányos. (imádkozzatok hogy a csajok ne engedjék hogy horror dolgokkal tömjem a fejeteket). És számítsatok arra hogy a Loki of ASSgard poént jó sokszor fogom lelőni (pacsit annak aki érti). Röviden ennyi lenne, pusszantok a fejetekre.



Livin La vida Loki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése