-->

2014. október 4., szombat

Egy kis fejlécesdi

Halika! Újra jelentkezem, ám ezúttal nem a mai generáció hiábit fogom elsírni nektek, hanem egy úgymond "design posttal" ajándékozlak meg benneteket. Nemrégiben csináltam egy fejlécet, amire elég büszke vagyok, ez pedig ugye egy jó élmény volt számomra, így belekezdtem többe is. nem akartam, hogy csak egy fejléces legyen a post, mivel az nem valami nagy dolog, így bátorkodtam többet is összehozni. Hát... Nem mindegyik lett a legfényesebb, de nektek csináltam, és remélem, hogy tetszeni fognak. Kezdjünk is bele! ;)





Ezt pedig Zsófinak csináltam, akiitől remélhetőleg kaphattok majd vendég posztot ;)

 Ezek azok, amik az utóbbi pár hétben készültek. Érkezési sorrendben vannak, így a legutolsót csináltam ma. A két utóbbi nekem nem annyira tetszik, mondjuk szerintem nem is annyira szörnyűek, így azért még remélem, hogy elnyerte a tetszéseteket. :) Ha esetleg valamit vinni szeretne valaki, csak szóljatok ;)

Ezer csók!
Rozamunda

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése