-->

2014. május 23., péntek

20 őrültség nyárra

Sziasztok! Itt Zafrina, és mint láthatjátok rávettem magam, hogy írjak egy posztot! Fxck yea! Szóval Rozamundám előző posztja megihletett, és mivel nekem van egy listám (régebben írtam), hogy mi mindent kéne csinálni ezen a nyáron, gondoltam megosztom veletek. Ezek amolyan YOLO-dolgok, ha lehet így mondani, vagyis kábé egyiknek sincs sok értelme, inkább olyan "why not?". :D Akkor nézzük is!
  1. Telefonbetyárkodj (pl. barátnőddel, úgy izgibb)!
  2. Próbáld ki a : Fahéj kihívást,
  3. ... Chubby Bunny kihívást!
  4. Tanulj meg Cup Song-ozni!
  5. Sétáltass meg egy plüssállatot az utcán, ahol sok ember van!
  6. Egyél meg egy fokhagymát!
  7. Jódlizz!
  8. Táncolj egy olyan zenére, amit utálsz!
  9. Igyál citromlevet!
  10. Hallgass 10 órás dalokat (pl. Nyan Cat, What Does The Fox Say és még rengeteg ilyen idegesítő dalnak van 10 órás változata... )!
  11. Hallgass gáz, retro zenéket (mert miért ne?, főleg ha egyedül vagy otthon)!
  12. Menj el a környék összes plázájába!
  13. Tölts le egy videószerkesztőt, és meglévő dalokra forgass egy klippet!
  14. Menj reggelente futni!
  15. Nézz a barátaiddal romantikus (pl. Titanic) vagy horror (pl. Rémálom az Elm utcában) filmeket!
  16. Ülj be egy bevásárlókocsiba, és tolasd magad!
  17. Csinálj valami hülye felirattal egy szórólapot, majd ragaszd őket ki az utcára!
  18. Sátorozz a kertben!
  19. Csináld meg a 40 arckifejezés tag-et és az emojik az életben "tag"-et, majd vedd videóra!
  20. Napozz és élvezd ki, hogy nyár van és meleg!
Remélem tetszett nektek, és tudtam segíteni! Én a dolgok nagyját meg fogom csinálni szerintem, de ehhez majd lesz egy kis segítségem is... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése